-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Take Me Away | Avril Lavigne

I cannot find a way to describe it
Tak ada cara tuk menggambarkannya

It's there inside, all I do is hide
Sesuatu itu ada di dalam hati, yang kulakukan semua tersembunyi

I wish that it would just go away
Kuberharap sesuatu itu kan hilang begitu saja

What would you do, you do, if you knew
Apa yang kan kau lakukan andai kau tahu

What would you do
Apa yang kan kau lakukan


CHORUS
All the pain I thought I knew
Segala luka yang kukira kutahu

All the thoughts lead back to you
Segala pikiran mengarah kembali padamu

Back to what was never said
Kembali ke sesuatu yang tak pernah diucapkan

Back and forth inside my head
Maju mundur di kepalaku

I can't handle this confusion
Tak bisa kuatasi kekalutan ini

I'm unable, come and take me away
Aku tak mampu, datang dan bawalah aku


I feel like I am all alone
Aku merasa benar-benar sendiri

All by myself I need to get around this
Seorang diri dan harus kuhindari ini

My words are cold, I don't want them to hurt you
Kata-kataku dingin, aku tak ingin kata-kataku melukaimu

If I show you, I don't think you'd understand
Jika kutunjukkan padamu, kurasa kau takkan mengerti

Cause no one understands
Karena tak ada yang mengerti


CHORUS
All the pain I thought I knew
Segala luka yang kukira kutahu

All the thoughts lead back to you
Segala pikiran mengarah kembali padamu

Back to what was never said
Kembali ke sesuatu yang tak pernah diucapkan

Back and forth inside my head
Maju mundur di kepalaku

I can't handle this confusion
Tak bisa kuatasi kekalutan ini

I'm unable, come and take me away
Aku tak mampu, datang dan bawalah aku


I'm going no where (on and on and)
Aku takkan kemana

I'm getting no where (on and on and on)
AKu tak bisa ke mana-mana

Take me away
Bawalah aku

I'm going no where (on and on and on and on)
Aku takkan kemana-mana

(and off and on and off and on)

CHORUS
All the pain I thought I knew
Segala luka yang kukira kutahu

All the thoughts lead back to you
Segala pikiran mengarah kembali padamu

Back to what was never said
Kembali ke sesuatu yang tak pernah diucapkan

Back and forth inside my head
Maju mundur di kepalaku

I can't handle this confusion
Tak bisa kuatasi kekalutan ini

I'm unable, come and take me away
Aku tak mampu, datang dan bawalah aku


Take me away
Bawalah aku

Break me away
Larikan aku

Take me away
Bawalah aku

Take me away
Larikan aku

Labels: Avril Lavigne, T, Translation

Thanks for reading Take Me Away | Avril Lavigne. Please share...!

0 Komentar untuk "Take Me Away | Avril Lavigne"

Back To Top