-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Snow In California | Ariana Grande

Snow In California - Ariana Grande | Terjemahan Lirik Lagu Barat

Dear Santa
Wahai Santa

It's me Ariana
Ini aku, Ariana

I know it's been awhile but I really need
Aku tahu sudah lama, tapi aku sungguh butuh

Your help this year
Bantuanmu tahun ini

Let me make this clear
Biar kuperjelas

See I really love him
Lihat, aku sungguh mencintainya

And it's been kinda tough cause
Dan rasanya agak sulit karena

He's only in town for the holidays
Dia di kota ini hanya untuk liburan

Tomorrow he's flying away
Esok dia kan pergi jauh

Away from me
Jauh dariku


I don't need another gift
Aku tak butuh kado

I just have one wish
Aku hanya punya satu harapan

This year can you
Tahun ini bisakah kau


III
Just make it snow in california
Turunkanlah salju di Kalifornia

I'll even settle for rain
Atau, hujan saja tak apa-apa

Don't want him to go tomorrow morning
Tak ingin dia pergi esok pagi

Give me something to make him stay
Beri aku sesuatu agar dia tinggal

Wrapped in his arms by the fireplace
Dalam pelukannya di dekat perapian

Will be the perfect gift
Akan jadi kado yang sempurna

Let it snow let it snow let it snow
Turunkanlah salju

Let it snow
Turunkanlah salju

In Calif-orn-i-a
Di Kalifornia


Dear Santa
Wahai Santa

What happened to the plan we had
Apa yang terjadi dengan rencana kita

I checked the news and it said
Kulihat berita dan dikabarkan

It'd be a sunny day

Hari ini akan cerah

Make it go away

Buatlah mendung

See I I really need him to stay
Lihatlah, aku sungguh butuh dia tinggal

For a couple more days
Beberapa hari lagi

Can't you make his
Tak bisakah kau buat

Five o'clock flight delay
Penerbangannya tertunda lima jam saja

Won't you find a way
Tak maukah kau cari cara


I don't need another gift
Aku tak butuh kado

I just have one wish
Aku hanya punya satu harapan

I have, this year can you
Harapanku, tahun ini bisakah kau


Back to III

I know I'm asking for the impossible
Aku tahu permintaanku mustahil

But I believe in miracles
Tapi aku percaya pada keajaiban

I need my baby right here with me
Aku butuh kekasihku di sini bersamaku

So please, please
Maka kumohon, kumohon


Back to III

Labels: Ariana Grande, S, Translation

Thanks for reading Snow In California | Ariana Grande. Please share...!

1 comments on Snow In California | Ariana Grande

Back To Top