-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Bad Girl | Avril Lavigne

Bad Girl - Avril Lavigne | Terjemahan Lirik Lagu Barat

Just lay your head in daddy's lap
Rebahkan kepalamu di pangkuan ayah

You're a bad girl (bad girl)
Kau gadis yang nakal (gadis nakal)

One, two, three, four
Satu, dua, tiga, empat


Hey, hey, I'll let you walk all over me (me)
Hei, hei, kan kubiarkan kau gerayangi sekujur tubuhku

You know that I'm a little tease (tease)
Kau tahu aku memang menggoda

But I want it pretty please (please)
Tapi aku sungguh menginginkannya


You know (you know x2) I'm crazy
Kau tahu (kau tahu 2x) Aku gila

I just want to be your baby
Aku hanya ingin jadi kekasihmu

You can f*ck me, you can play me
Kau boleh mencumbuiku, kau boleh memainkanku

You can love me, you can hate me
Kau boleh mencintaiku, kau boleh membenciku


Miss me, miss me
Rindukan aku, rindukan aku

Now you want to kiss me
Kini kau ingin menciumku


III
Try me because I said so
Cicipilah aku karena kusuruh

Struck me within my ego
Puaskanlah egoku

I've been a bad girl, don't you know
Aku memang gadis nakal, tak tahukah kau

(Don't tell me what to do)
(Jangan suruh-suruh aku)

Come get it, now or never
Ambillah, sekarang atau tak sama sekali

I'll let you do whatever
Kan kubiarkan kau lakukan apa saja

I'll be your bad girl
Aku kan jadi gadis nakalmu

(one, two, three, four)
(Satu, dua, tiga, empat)


Miss me, miss me
Rindukan aku, rindukan aku

Now you want to kiss me
Kini kau ingin menciumku

(Mmmm you're a bad girl)
(Mmmm kau gadis yang nakal)


Baby, you know I want a little taste (taste)
Kasih, kau tahu kuingin bersenang-senang

So let me take you all the way (way)
Maka biarkan kutuntun dirimu

You know you'll never be the same (same)
Kau tahu kau takkan pernah sama lagi

(You f*ckin' bad girl)
(Kau sungguh gadis nakal)


One night, you won't forget the rest of your life
Semalam, kau takkan lupa seumur hidupmu

So come on over to the wild side
Maka kemarilah, ke sisi liar

Buckle up and baby hold on tight
Kencangkan dan berpeganganlah yang erat


Miss me, miss me
Rindukan aku, rindukan aku

Now you want to kiss me
Kini kau ingin menciumku

We both know that you love me 'cause I'm so bad
Kita berdua tahu bahwa kau mencintaiku karena aku nakal


Back to III (2x)

Labels: Avril Lavigne, B, Translation

Thanks for reading Bad Girl | Avril Lavigne. Please share...!

2 comments on Bad Girl | Avril Lavigne

  1. Bro request TOGETHER - AVRIL LAVIGNE. . . Makasih

    ReplyDelete
  2. itu seharusnya "chock me bcause i said so, stroke me and feed my ego" ;

    ReplyDelete

Back To Top