-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Yesterday | The Beatles (2)


Yesterday, love was such an easy game to play
Kemarin, cinta adalah permainan yang mudah dimainkan
Now I need a place to hide away
Kini aku perlu tempat untuk sembunyi
Oh, I believe in yesterday
Oh, aku percaya dengan hari kemarin

Why she had to go
Kenapa dia mesti pergi
I don't know she wouldn't say.
Entahlah dia tak mau mengatakannya
I said something wrong,
Tlah kukatakan hal yang salah,
Now I long for yesterday.
Kini aku merindukan hari kemarin

Yesterday, love was such an easy game to play.
Kemarin, cinta adalah permainan yang mudah dimainkan
Now I need a place to hide away.
Kini aku perlu tempat untuk sembunyi
Oh, I believe in yesterday.
Oh, aku percaya dengan hari kemarin.

Mm mm mm mm mm mm mm.


Labels: The Beatles

Thanks for reading Yesterday | The Beatles (2). Please share...!

7 comments on Yesterday | The Beatles (2)

Back To Top