-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Hold Us Together | H.E.R

(from "Safety" soundtrack)

I will trust in You and know that You are with me forever
Aku kan percaya pada-Mu dan aku tahu kau menyertaiku selamanya
I'll confide in You 'cause You're the only answer that matters
Kan kuserahkan rahasiaku pada-Mu karena Kaulah satu-satunya jawaban yang kutunggu

Even in the darkness, You will be my light
Meski di dalam gelap, Kau kan jadi cahayaku
Even when I'm hopeless, You will be my guide
Meski saat aku tak berdaya, Kau kan jadi pemanduku
I will not be shaken, I will not be moved
Aku takkan terguncang, aku takkan goyah
Even in that chaos, I know that You're good
Meski dalam kekacauan, aku tahu bahwa kau Baik

You're the keeper, protector
Kaulah sang penjaga, pelindung
It is You that holds us together
Kaulah yang menenangkan kami
When everything else fails us
Saat yang lainnya mengecewakan
It is You that holds us together
Kaulah yang menenangkan kami
Oh-whoa-whoa, oh-whoa-oh

I will trust in You, Your thoughts and plans of me, they are good
Aku kan percaya pada-Mu, ide-ide dan rencana-Mu atasku, semuanya baik
Mmh, I'll wait on You, I know that You will see me through
Mmh, aku kan menunggu-Mu, aku tahu Kau akan mengerti aku

Even in the darkness, You will be my light
Meski di dalam gelap, Kau kan jadi cahayaku
Even when I'm hopeless, You will be my guide
Meski saat aku tak berdaya, Kau kan jadi pemanduku
I will not be shaken, I will not be moved
Aku takkan terguncang, aku takkan goyah
Even in that chaos, I know that You're good
Meski dalam kekacauan, aku tahu bahwa Kau baik

You're the keeper, protector
Kaulah sang penjaga, pelindung
It is You that holds us together
Kaulah yang menenangkan kami
When everything else fails us
Saat yang lain mengecewakan
It is You that holds us together
Kaulah yang menenangkan kami
You're the keeper (You are), protector
Kaulah sang penjaga (Kaulah), pelindung
It is You that holds us together (when every)
Kaulah yang menenangkan kami
When everything (else fails) else fails us (it is You)
Saat yang lainnya mengecewakan
It is You that holds us together
Kaulah yang menenangkan kami

(Together
Holds us together)
Menenangkan kami

You're the keeper, protector (together)
Kaulah sang penjaga, pelindunh
It is You that holds us together
Kaulah yang menenangkan kami
Everything (else fails us) else fails us
Yang lainnya mengecewakan
It's You that holds us together (hold us)
Kaulah yang menenangkan kami
You're the keeper (hold us), protector (oh, protector)
Kaulah sang penjaga, pelindung
It's You that holds us together (oh, You)
Kaulah yang menenangkan kami
When everything (everything) else fails us
Saat yang lainnya mengecewakan
It's You that holds us together
Kaulah yang menenangkan kami

You're the keeper, protector
Kaulah sang penjaga, pelindung
It is You that holds us together
Kaulah yang menenangkan kami
When everything else fails us
Saat yang lainnya mengecewakan
It is You that holds us together
Kaulah yang menenangkan kami

Labels: H, H.E.R, Translation

Thanks for reading Hold Us Together | H.E.R. Please share...!

0 Komentar untuk " Hold Us Together | H.E.R"

Back To Top