-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

All I Want for Christmas Is You | Mariah Carey

I don't want a lot for Christmas
Tak banyak yang kuinginkan di hari Natal
There's just one thing I need
Hanya satu hal yang kubutuhkan
I don't care about the presents
Aku tak peduli dengan hadiah
Underneath the Christmas tree
Di bawah pohon Natal
I just want you for my own
Aku hanya menginginkanmu
More than you could ever know
Lebih dari yang kau tahu
Make my wish come true
Kabulkanlah permohonanku
All I want for Christmas is...
Yang kuinginkan di hari Natal hanyalah...
You
Dirimu

I don't want a lot for Christmas
Tak banyak yang kuinginkan di hari Natal
There's just one thing I need
Hanya satu hal yang kubutuhkan
I don't care about the presents
Aku tak peduli dengan hadiah
Underneath the Christmas tree
Di bawah pohon Natal
I don't need to hang my stocking
Aku tak mau menggantung kaus kakiku
There upon the fireplace
Di perapian
Santa Claus won't make me happy
Santa Claus takkan membuatku bahagia
With a toy on Christmas day
Dengan boneka di hari Natal
I just want you for my own
Aku hanya menginginkanmu
More than you could ever know
Lebih dari yang kau tahu
Make my wish come true
Kabulkanlah permohonanku
All I want for Christmas is you
Yang kuinginkan di hari Natal hanyalah
You baby
Dirimu kasih...

I won't ask for much this Christmas
Aku takkan banyak meminta di hari Natal ini
I don't even wish for snow
Aku bahkan tak mengharapkan turunnya salju
I'm just gonna keep on waiting
Aku hanya akan terus menunggu
Underneath the mistletoe
Di bawah mistletoe
I won't make a list and send it
Aku takkan membuat daftar dan mengirimkannya
To the North Pole for Saint Nick
Ke Kutub Utara untuk Santa Nick

Labels: Mariah Carey, Translation

Thanks for reading All I Want for Christmas Is You | Mariah Carey. Please share...!

0 Komentar untuk "All I Want for Christmas Is You | Mariah Carey"

Back To Top