-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Cheers (Drink To That) | Rihanna

Yeah yeah, yeah yeah, yeah yeah

CHORUS
Cheers to the freaking weekend
Bersulang untuk akhir pekan yang menggairahkan
I drink to that, yeah yeah
Aku minum untuk itu
Oh let the Jameson sink in
Oh biarkan Jameson merasuk
I drink to that, yeah yeah
Aku minum untuk itu
Don't let the bastards get you down
Jangan biarkan orang-orang brengsek itu menjatuhkanmu
Turn it around with another round
Balikkanlah keadaan
There's a party at the bar everybody put your glasses up and
Ada pesta di bar, semuanya angkatlah gelasmu dan
I drink to that, I drink to that, I drink to that
Aku minum untuk itu
(Yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah)

Life's too short to be sitting around miserable
Hidup ini terlalu singkat hanya untuk duduk-duduk
People gonna talk whether you doing bad or good, yeah
Orang akan membicarakan apakah kau baik atau buruk
Got a drink on my mind and my mind on my money, yeah
Ada minuman di pikiranku dan pikiranku ada di uang
Looking so bomb, gonna find me a honey
Tampak begitu seksi, kan temukan aku kekasih
Got my Ray-Bans on and I'm feeling hella cool tonight, yeah
Kupakai kacamata ribenku dan aku merasa sangat keren malam ini
Everybody's vibing so don't nobody start a fight, yeah-ah-ah-ah
Semua orang sedang berjingkrak maka jangan ada yang memulai pertengkaran
(Yeah yeah yeah yeah yeah yeah)

CHORUS

'Bout to hop on the bar, put it all on my card tonight, yeah
Akan berjingkrak di bar, semuanya aku yang bayar malam ini
Might be mad in the morning but you know we goin hard tonight
Mungkin aku kan marah di pagi hari tapi kau tahu kita sedang asyik malam ini
It's getting Coyote Ugly up in here, no Tyra
Mulai seperti Coyote Ugly di sini, tak ada Tyra
It's only up from here, no downward spiral
Hanya ada jalan naik dari sini, tak ada tangga turun
Got my Ray-Bans on and I'm feeling hella cool tonight, yeah
Kupakai kacamata ribenku dan aku merasa sangat keren malam ini
Everybody's vibing so don't nobody start a fight, yeah (yeah yeah)
Semua orang sedang berjingkrak maka jangan ada yang memulai pertengkaran

CHORUS (2x)

And I drink to that
Dan aku minum untuk itu

Labels: D, Rihanna, Translation

Thanks for reading Cheers (Drink To That) | Rihanna. Please share...!

1 comments on Cheers (Drink To That) | Rihanna

  1. gan muse dong unnatural selection sama olimpiade 2012 - survival ...

    ReplyDelete

Back To Top