-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Bridges In The Sky | Dream Theater

I
Blackness awakens
Kegelapan bangkit
Visions come alive
Impianpun jadi kenyataan
Seeing through darkness
Memandang ke dalam gelap
With borrowed eyes
Dengan mata pinjaman

II
Death survivor
Wahai orang yag selamat dari kematian
Take me higher
Bawalah aku terbang tinggi
Reunite my soul
Satukan lagi jiwaku

III
Whisperer of truth
Wahai pembisik kebenaran
I trust in you
Aku percaya padamu
To make me whole
Untuk membuatku utuh

IV
Sun
Mentari
Come shine my way
Sinarilah jalanku
May healing waters bury all my pain
Semoga air penyembuh kuburkan semua lukaku

V
Wind
Angin
Carry me home
Bawa aku pulang
The fabric of reality is tearing apart
Kepingan kenyataan mulai hancur
The piece of me that died
Kepingan diriku yang mati
Will return
Akan kembali
To live again
Untuk hidup lagi
VI
Feeling myself slip away
Rasakan diriku pergi
Suddenly dreaming awake
Tiba-tiba bermimpi bangun
Hidden memories
Kenangan tersembunyi
Flooding back
Membanjir kembali

VII
I will not grow in the light
Aku takkan tumbuh dalam cahaya
Until I pass through the darkest caverns of my heart
Hingga kulewati gua tergelap di hatiku

VIII
Dance with fire
Menari dengan api
Spirit guide erase the world outside
Jiwa pemandu menghapus dunia di luar
IX
Messenger of truth
Wahai, penyampai kebenaran
I trust in you
Aku percaya padamu
Transform me now
Ubahlah aku

Back to IV, V

X
And at last the time has come
Dan akhirnya waktunya datang
To unite again as one
Untuk bersatu lagi
To the power of the Earth I'm calling
Kupanggil kekuatan Bumi
Crossing bridges in the sky
Lintasi jembatan di langit
On a journey to renew my life
Di perjalanan untuk perbarui hidupku
Shaman take my hand
Shaman genggamlah tanganku

Back to IV, V, X

Labels: B, Dream Theater, Translation

Thanks for reading Bridges In The Sky | Dream Theater. Please share...!

0 Komentar untuk "Bridges In The Sky | Dream Theater"

Back To Top