-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Empty Space | The Story So Far

Empty Space - The Story So Far | Terjemahan Lirik Lagu Barat

All that I know
Yang kutahu hanyalah

Is your space is empty
Ruangmu kosong

It’s buried below
Terkubur di bawah

The streets and the envy
Jalanan dan kedengkian

All the places I go
Semua tempat yang kudatangi

It still hasn’t left me
Belumlah meninggalkanku

I hated it then
Aku benci jadinya

And now it consumed me
Dan kini menggerogotiku


I dwell on it nightly
Kutinggali di malam hari

Tread swiftly and lightly
Berderap lincah dan ringan

Make up the lost ground
Membentuk tanah yang hilang

And see what you don’t see
Dan melihat apa yang tak kau lihat

All the questions aside
Kukesampingkan semua pertanyaan

I asked and you lied
Kutanya dan kau berdusta

And now my hands are tied
Dan kini tanganku terikat


All I can show
Yang bisa kutunjukkan hanyalah

Is absence from your life
Ketiadaan dari hidupmu

That I can’t control
Yang tak bisa kukendalikan

It’s all that I get right
Hanya itu yang benar

Keep paying the toll
Terus membayar

I know that it seems like
Aku tahu tampaknya

I’m always upset
Aku selalu kesal

I know it seems like I'm always upset
Aku tahu tampaknya aku selalu kesal


(I know it seems like I'm always upset)
(Aku tahu tampaknya aku selalu kesal)


All that I know
Yang kutahu hanyalah

Is your space is empty
Ruangmu kosong

It’s buried below
Terkubur di bawah

The streets and the envy
Jalanan dan kedengkian

All the places I go
Semua tempat yang kudatangi

It still hasn’t left me
Belumlah meninggalkanku

I hated it then
Aku benci jadinya

And now it consumed me
Dan kini menggerogotiku


(2x)
I dwell on it nightly
Kutinggali di malam hari

Tread swiftly and lightly
Berderap lincah dan ringan

Make up the lost ground
Membentuk tanah yang hilang

And see what you don’t see
Dan melihat apa yang tak kau lihat

All the questions aside
Kukesampingkan semua pertanyaan

I asked and you lied
Kutanya dan kau berdusta

And now my hands are tied
Dan kini tanganku terikat

Labels: E, The Story So Far, Translation

Thanks for reading Empty Space | The Story So Far. Please share...!

0 Komentar untuk "Empty Space | The Story So Far"

Back To Top