-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

I'll Never Forget You | Birdy

I'll Never Forget You - Birdy | Terjemahan Lirik Lagu Barat

Eighty-Six Charlie came over
Charlie si orang tak penting datang

He asked me for a favor
Dia meminta bantuanku

Asked me a question
Bertanya padaku

Asked me to make an exception
Memintaku tuk membuat pengecualian

Eighty-Six Charlie, he came back
Charlie si orang tak penting, dia kembali

Said he'd been thinking it over
Katanya, dia tlah memikirkannya

Said he's had a change of heart
Katanya, dia tlah berubah

He thinks he's made a grave mistake
Dia pikir dia tlah lakukan kesalahan besar

But I, I'll never forget you
Tapi aku takkan pernah melupakanmu

I'll never forget you
Aku takkan pernah melupakanmu

You make things so easy
Kau buat segalanya jadi mudah

I'll never forget you
Aku takkan pernah melupakanmu

Eighty-Six Charlie, he came back, he came back
Charlie si gak penting, dia kembali, dia kembali

Sat down at the table, and for the last time
Duduk di sisi meja, dan untuk terakhir kali

Said he's finally made up his mind
Katanya, akhirnya dia memutuskan

He wonders if it's not too late
Dia bertanya-tanya apakah belum terlambat

It's not too late because
Belum terlambat karena

I'll never forget you
Aku takkan pernah melupakanmu

I'll never forget you
Aku takkan pernah melupakanmu

You made me so angry
Kau tlah membuatku sangat marah

I'll never forget you
Aku takkan pernah melupakanmu

Labels: Birdy, I, Translation

Thanks for reading I'll Never Forget You | Birdy. Please share...!

0 Komentar untuk "I'll Never Forget You | Birdy"

Back To Top