-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Eye Of The Storm | Scorpions

Terjemahan Lirik Lagu Eye Of The Storm - Scorpions

Another year is running through my veins
Tahun pun kembali mengalir di nadiku

Some moments wasted, some will remain
Ada saat-saat yang sia-sia, ada yang akan abadi

The days are getting shorter and I try to drown my fears
Hari-hari kian singkat dan aku mencoba tenggelamkan rasa takutku

The shadows of the night slowly disappear
Bayang-bayang malam perlahan menghilang

Another day to leave it all behind
Hari pun berganti, ditinggalkan

Good morning life, so beautiful and bright
Selamat pagi dunia, sungguh indah dan cerah

I’m going back in time to the days when I was young
Aku kembali ke hari-hari saat aku remaja

And now it feels like life had just begun
Dan kini rasanya hidup baru saja dimulai

III
I’m on my way home, on my way home
Aku di perjalanan pulang, perjalanan pulang

Yesterday seems long ago, so long ago
Kemarin terasa lama, lama sekali

I’m on my way home sending postcards home
Aku di perjalanan pulang kirimkan kartu pos pulang

And greetings from the eye of the storm
Dan salam dari mata badai

Another night, the curtain’s coming down
Malam berganti, tirai diturunkan

I hear the silence just screaming loud
Kudengar hening menjerit keras

I can see the sunrise rising from the smoke
Bisa kulihat terbit mentari yang naik dari asap

Will you be there for me, will I ever know
Akankah kau ada untukku, akankah kutahu

Back to III

Rock the highway, Highway Star
Guncang jalanan, Bintang Jalanan

And bring me back, just bring me back to my love
Dan bawa aku kembali, bawalah aku kembali pada cintaku

I’m on my way home, on my way home
Aku di perjalanan pulang, perjalanan pulang

Yesterday seems long ago, so long ago
Kemarin terasa lama, lama sekali

I’m on my way home feelin’ high and low
Aku di perjalanan pulang, rasanya campur aduk

And greetings from the eye of the storm
Dan salam dari mata badai

It’s been way too long
Sudah sangat lama

I’m still living in the eye of the storm
Aku masih tinggal di mata badai

Labels: E, Scorpions, Translation

Thanks for reading Eye Of The Storm | Scorpions. Please share...!

0 Komentar untuk "Eye Of The Storm | Scorpions"

Back To Top