-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Used To Love Her | Guns N' Roses

I used to love her
Dulu aku mencintainya

But I had to kill her
Tapi aku harus membunuhnya

I used to love her, Mm, yeah
Dulu aku mencintainya

But I had to kill her
Tapi aku harus membunuhnya

I had to put her six feet under
Aku harus menguburnya

And I can still hear her complain
Dan masih bisa kudengar keluhannya


I used to love her, Oo, yeah
Dulu aku mencintainya

But I had to kill her
Tapi aku harus membunuhnya

I used to love her, Oo, yeah
Dulu aku mencintainya

But I had to kill her
Tapi aku harus membunuhnya

I knew I'd miss her
Aku tahu aku kan merindukannya

So I had to keep her
Makanya kusimpan dia

She's buried right in my backyard
Dia terkubur di halaman belakang

Oh yeah, Oo yeah, whoa, oh yeah

I used to love her
Dulu aku mencintainya

But I had to kill her
Tapi aku harus membunuhnya

I used to love her, Mm, yeah
Dulu aku mencintainya

But I had to kill her
Tapi aku harus membunuhnya

She bitched so much, She drove me nuts
Dia banyak mengeluh, dia membuatku gila

And now I'm happier this way, yeah
Dan kini aku lebih bahagia

Whoa, oh yeah

I used to love her
Dulu aku mencintainya

But I had to kill her
Tapi aku harus membunuhnya

I used to love her, Mm, yeah
Dulu aku mencintainya

But I had to kill her
Tapi aku harus membunuhnya

I had to put her six feet under
Aku harus menguburnya

And I can still hear her complain
Dan masih bisa kudengar keluhannya

Labels: Guns N' Roses, Translation, U

Thanks for reading Used To Love Her | Guns N' Roses. Please share...!

2 comments on Used To Love Her | Guns N' Roses

Back To Top