-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

3 | Britney Spears

CHORUS
1, 2, 3
Not only you and me
Tak hanya kau dan aku

Got one eighty degrees
180 derajat

And I'm caught in between
Dan aku berada di antara

Count em
Hitunglah

1, 2, 3
Peter, Paul, and Mary
Gettin' down with 3P
Bercinta dengan tiga orang

Everybody loves (oh)
semua orang senang

Count em
Hitunglah


Hey pick a night
Hai pilihlah satu malam

To come out and play
Untuk keluar dan bermain

If it's alright
Jika kau setuju

What do you say?

Bagaimana menurutmu?


Merry the more
Bergembiralah

Triple fun that way
Lipat tigakan kesenangan

Twister on the floor
Berputarlah di lantai

What do you say?
Bagaimana menurutmu?


PRE-CHORUS
Are - you in
Apakah kau ikut

Livin' in sin is the new thing (yeah)
Hidup dalam dosa adalah hal baru

Are - you in
Apakah kau ikut

I am countin'!
Aku menghitung


CHORUS (2X)

Three is a charm
Tiga adalah pesona

Two is not the same
Dua tidaklah sama

I don't see the harm
Aku tak lihat bahayanya

So are you game?
Apakah kau ikut?


Lets' make a team
Mari bentuk tim

Make 'em say my name
Buat mereka sebut namaku

Love in the extreme
Bercinta dengan ekstrim

Now are you game?
sekarang apakah kau ikut?


PRE-CHORUs
CHORUS (2X)

What we do is innocent
Yang kita lakukan tidaklah dosa

Just for fun and nothin' meant
Hanya senang-senang dan tak ada maksud apa-apa

If you don't like the company
Jika kau tak suka ada orang lain

Let's just do it you and me
Mari kita lakukan hanya kau dan aku

You and me...
Kau dan aku...

Or three...
Atau tiga..

Or four...
Atau empat

- On the floor!
- Di lantai!

CHORUS (2X)

Labels: Britney Spears, T, Translation

Thanks for reading 3 | Britney Spears. Please share...!

2 comments on 3 | Britney Spears

  1. Nice, i love it...
    My heart like dance anymore.... Thanks all'
    My name is wendah gita.
    My line : wendah_gita98
    WhatsApp : 08815556650

    ReplyDelete

Back To Top