-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

You And I | Secondhand Serenade

I'm feeling distracted
Aku merasa terganggu

And likewise attracted
Dan juga tertarik

To all the things that you let me know
Pada segala yang kau beritahukan padaku

To all the things that you can't let go
Pada segala yang tak bisa kau lepaskan


You're waiting for friction
Kau nantikan perselisihan

This empty addiction
Kecanduan hampa ini

Is forcing me to intervene
Memaksaku tuk turut campur

Let's break out of this scene
Mari lari dari adegan ini


CHORUS
I know I'm not alone
Kutahu aku tak sendirian

I'm not the only one who is broken
Aku bukan satu-satunya yang hancur

And I know I'll never let you go
Dan aku tahu takkan pernah lepaskanmu

I could watch the world pass by
Bisa kulihat dunia berlalu begitu saja

Just as long as it's you and I
Asalkan kau dan aku


You and I
Kau dan aku

I watch you take over
Kulihat kau mengambil alih

I'll give you this offer
Kan kuberi kau tawaran ini

Take my hand and we will run away
Raih tanganku dan kita akan lari

Leave behind our past to stay
Tinggalkan masa lalu kita

Decaying till its rotten
Membusuk hingga busuk

And we'll have long forgotten
Dan akan lama melupakan

The memories that will haunt your heart
Kenangan yang akan hantui hatimu


Let's tear this town apart
Mari luluh lantakkan kota ini


CHORUS

We watched the world go by
Kita tlah melihat dunia berlalu

(But if it's you and I)
(Tapi jika kau dan aku)

Then we will never die
Maka kita takkan pernah mati

(No we can never die)
(Kita takkan pernah bisa mati)

We watch the world go by
Kita melihat dunia berlalu

But if it's you and I
Tapi jika kau dan aku

Then we will never die
Maka kita takkan pernah mati


CHORUS (2x)

Labels: Secondhand Serenade, Translation, Y

Thanks for reading You And I | Secondhand Serenade. Please share...!

8 comments on You And I | Secondhand Serenade

Back To Top