-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Through The Rain | Mariah Carey

Through The Rain - Mariah Carey | Terjemahan Lirik Lagu Barat

When you get caught in the rain
Kau kau terjebak di tengah hujan

With no where to run
Dan tak ada ada tempat berlari

When you're distraught and in pain without anyone
Saat kau kalut dan kesakitan tanpa ada orang lain

When you keep crying out to be saved
Saat kau terus berteriak minta diselamatkan

But nobody comes and you feel so far away
Tapi tak ada yang datang dan kau merasa jauh

That you just can't find your way home
Hingga kau tak bisa temukan jalan pulang

You can get there alone
Kau mampu sampai di rumah sendirian

It's okay, what you say is
Tak mengapa, yang harus kau katakan adalah


II
I can make it through the rain
Aku bisa menerobos hujan

I can stand up once again on my own
Aku bisa berdiri sekali lagi tanpa bantuan orang lain

And I know that I'm strong enough to mend
Dan aku tahu bahwa aku cukup kuat tuk sembuh

And every time I feel afraid
Dan tiap kali aku merasa takut

I hold tighter to my faith
Kugenggam lebih erat keyakinanku

And I live one more day
Dan aku hidup sehari lagi

And I make it through the rain
Dan aku bisa menerobos hujan

And if you keep falling down
Dan jika kau terus jatuh

Don't you dare give in
Janganlah kau menyerah

You will arise safe and sound
Kau kan bangkit lagi dengan gagah

So keep pressing on steadfastly
Teruslah tabah

And you'll find what you need to prevail
Dan kau kan temukan apa yang kau butuhkan tuk bertahan

What you say is
Yang harus kau katakan adalah


Back to II

And when the rain blows, as shadows grow close
Dan saat hujan berhembus, saat bayangan kian mendekat

Don't be afraid, there's nothing you can't face
Jangan takut, tak ada yang tak bisa kau hadapi

And should they tell you, you'll never pull through
Dan andai mereka memberitahumu, kau takkan pernah pulih

Don't hesitate, stand tall and say
Jangan ragu, berdirilah tegap dan katakan


Back to II

I can make it through the rain
Aku bisa menerobos hujan

As I live once again
Saat aku hidup sekali lagi

And I live one more day
Dan aku hidup sehari lagi

I can make it through the rain
Aku bisa menerobos hujan

Yes you can
Ya kau bisa

You gonna make it through the rain
Kau kan bisa menerobos hujan

Labels: Mariah Carey, T, Translation

Thanks for reading Through The Rain | Mariah Carey. Please share...!

4 comments on Through The Rain | Mariah Carey

  1. Everytime when i feel down.. Im always hear this song.. This song makes me strong..

    ReplyDelete
  2. I love this song, cause i feel like my faith is made strong. Nothing that i can be afraid

    ReplyDelete
  3. I really love this song, this song can give back my spirit

    ReplyDelete

Back To Top