-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Tonight I'm Getting Over You | Carly Rae Jepsen

I wanna smash your fears
Ingin kuhancurkan rasa takutmu

And get drunken off your tears
Dan mabuk dengan air matamu

Don't you share your smile with anyone else but me
Jangan kau bagi senyummu dengan orang lain selain diriku

I wanna touch your heart
Ingin kusentuh hatimu

I wanna crush it in my hands
Ingin kululuhlantakkan di tanganku

Make you plead and cry as you give up all the lies
Membuatmu memohon dan menangis saat kau hentikan semua dusta


PRE-CHORUS
We're not lovers
Kita bukan kekasih

But more than friends
Tapi lebih dari sekedar teman

Put a flame to every single word you ever said
Beri nyala pada setiap kata yang kau ucapkan

No more crying
Jangan lagi menangis

To get me through
Untuk akhiri diriku

I'll keep dancing till the morning with somebody new
Aku kan terus berdansa hingga pagi tiba bersama orang lain


CHORUS
Tonight I'm getting over you
Malam ini aku kan melupakanmu

Tonight I'm getting over you
Malam ini aku kan melupakanmu

Tonight I'm getting over you
Malam ini aku kan melupakanmu

Tonight I'm getting over you, over you - oh, oh, over you
Malam ini aku kan melupakanmu, melupakanmu - oh, oh, melupakanmu


(Ah, ah, ah)
(Ah, ah, ah)
(Ah, ah, ah)

Stuck in a real bad dream
Terjebak di dalam mimpi buruk

And, man, it feels so new to me
Dan, bung, rasanya begitu baru bagiku

Should be in your arms but I'm begging at your feet
Harusnya ada dalam dekapanmu tak aku memohon di kakimu

It's been a real hard night
Malam ini sungguh berat

And I just hold my pillow tight
Dan aku hanya mendekap erat bantalku

It won't love me back, no, it's not you and I
Ia takkan membalas cintaku, tidak, ini bukan kau dan aku


PRE-CHORUS
CHORUS (2x)
PRE-CHORUS

Labels: Carly Rae Jepsen, T, Translation

Thanks for reading Tonight I'm Getting Over You | Carly Rae Jepsen. Please share...!

11 comments on Tonight I'm Getting Over You | Carly Rae Jepsen

Back To Top