-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Listen To Me | Mocca

Listen To Me - Mocca | Terjemahan Lirik Lagu Barat

Hey baby listen to me carefully
Hai kasih, dengarkan aku baik-baik

Come and sit beside me
Kemari dan duduklah di sampingku

I’ll tell you everything about me
Aku kan memberitahumu segala tentangku


Hi honey listen to me carefully
Hai sayang, dengarkan aku baik-baik

Age is just a number
Usia hanyalah angka

It won’t be any trouble at all
Takkan jadi masalah sama sekali

Stay stay with me
Tetaplah bersamaku

I will be your best friend
Aku kan jadi sahabatmu

I will be your guiding light
Aku kan jadi cahaya pemandumu


Stay stay with me
Tetaplah bersamaku

I will be your lover
Aku kan jadi kekasihmu

I will be your everything
Aku kan jadi segalanya bagimu


Hi honey listen to me carefully
Hai sayang, dengarkan aku baik-baik

For all the things that matters
Dari semua hal yang penting

Only you can take my golden heart
Hanya kau yang mengambil membawa hati emasku


Stay stay with me
Tetaplah bersamaku

I will be your best friend
Aku kan jadi sahabatmu

I will be your guiding light
Aku kan jadi cahaya pemandumu


Stay stay with me
Tetaplah bersamaku

I will be your lover
Aku kan jadi kekasihmu

I will be your everything
Aku kan jadi segalanya bagimu

Labels: L, Mocca, Translation

Thanks for reading Listen To Me | Mocca. Please share...!

0 Komentar untuk "Listen To Me | Mocca"

Back To Top