-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Come Back Home | Lauv

Terjemahan Lirik Lagu Come Back Home - Lauv

Doubt, doubt, doubt
Keraguan, keraguan, keraguan

It kills everything that you love
Ia membunuh segala yang kau cinta

Now, now, now
Kini, kini, kini

I’m losing myself on the run
Jati diriku hilang dalam pelarian

And I flew to California
Dan aku terbang ke California

Thought I could leave
Kusangka bisa tinggalkan

Every piece of you right here
Setiap keping dirimu di sini

Yeah I flew to California
Yeah aku terbang ke California

Still wide awake
Masih terjaga

Oh the sun burned it on clear
Oh mentari terbakar dengan jelasnya

How I still love you
Betapa aku masih mencintaimu

I still love you
Aku masih mencintaimu

But sometimes you have to go
Tapi kadang kau harus pergi

Trade your heart for bones
Tukarkan hatimu dengan tulang

To know you need to come back home
Agar tahu kau harus kembali pulang

Paint-chipped skies
Langit ternoda

Nothing is ever as it seems
Tak ada yang seperti kelihatannya

Behind these codeine eyes
Di balik mata kodein

Blind to the world in between
Buta pada dunia di antaranya

And I flew to California
Dan aku terbang ke California

Thought I could leave
Kusangka bisa tinggalkan

Every piece of you right here
Setiap keping dirimu di sini

Yeah I flew to California
Yeah aku terbang ke California

Still wide awake
Masih terjaga

Oh the sun burned it on clear
Oh mentari terbakar dengan jelasnya

How I still love you
Betapa aku masih mencintaimu

I still love you
Aku masih mencintaimu

But sometimes you have to go
Tapi kadang kau harus pergi

Trade your heart for bones
Tukarkan hatimu dengan tulang

To know you need to come back home
Agar tahu kau harus kembali pulang

(4x)
Getaway
Pelarian

I always thought I needed a getaway
Dulu kuselalu berpikir butuh tempat pelarian

But I still love you
Tapi aku masih mencintaimu

I still love you
Aku masih mencintaimu

But sometimes you have to go
Tapi kadang kau harus pergi

Trade your heart for bones
Tukarkan hatimu dengan tulang

To know you need to come back home
Agar tahu kau harus kembali pulang

Come back home
Kembali pulang

(4x)
Getaway
Pelarian

I always thought I needed a getaway
Dulu kuselalu berpikir butuh tempat pelarian

Labels: C, Lauv, Translation

Thanks for reading Come Back Home | Lauv. Please share...!

0 Komentar untuk "Come Back Home | Lauv"

Back To Top