-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Dreamers | Christina Aguilera

Terjemahan Lirik Lagu Dreamers - Christina Aguilera feat. Summer Rain

When I grow up I want to be a screenwriter
Saat besar nanti, kuingin jadi penulis naskah

I want to be a journalist
Aku ingin jadi wartawan

I want to be a lion
Aku ingin jadi singa

I want to be a lion
Aku ingin jadi singa

I am a lionness
Aku singa betina

I want to be a superhero
Aku ingin jadi pahlawan super

I am a superhero
Aku pahlawan super

I want to be a singer
Aku ingin jadi penyanyi

I want to be a singer
Aku ingin jadi penyanyi

I want to be a boss
Aku ingin jadi bos

I want to be a doctor
Aku ingin jadi dokter

I want to be the boss
Aku ingin jadi bos

I am strong
Aku kuat

I am invincible
Aku tak terkalahkan

I am a leader
Aku pemimpin

I am the boss of my own world
Aku bos dari duniaku sendiri

I want to be heard
Aku ingin didengar

I want to be heard
Aku ingin didengar

I will be heard
Aku akan didengar

I will make myself heard
Akan kubuat diri ini didengar

I create my own rules
Kubuat peraturanku sendiri

I will work hard
Aku akan bekerja keras

I am nobody's princess
Aku bukan putri siapa-siapa

I want to grow up and be president
Aku ingin tumbuh besar dan jadi presiden

I want to be president
Aku ingin jadi presiden

Labels: Christina Aguilera, D, Translation

Thanks for reading Dreamers | Christina Aguilera. Please share...!

0 Komentar untuk "Dreamers | Christina Aguilera"

Back To Top