-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

I'll Always Be Right There | Bryan Adams

I'll Always Be Right There - Bryan Adams | Terjemahan Lirik Lagu Barat

I swear to you
Kubersumpah padamu

I will always be there for you
Aku kan selalu ada untukmu

There's nothin' I won't do
Semua kan kulakukan

I promise you
Kuberjanji padamu

All my life I will live for you
Seumur hidupku, aku kan hidup untukmu

We will make it through
Kita kan lewati segala rintangan

 
Forever - we will be
Selamanya - kita kan

Together - you and me
Bersama - kau dan aku

Oh and when I hold ya
Oh dan saat aku mendekapmu

Nothin' can compare
Tiada bandingannya

With all of my heart
Dengan sepenuh hati

Ya know I'll always be right there
Kau tahu aku kan selalu ada

I believe in us
Aku yakin pada kita

Nothin' else could ever mean so much
Tak ada hal lain yang begitu berarti

You're the one I trust
Kaulah orang yang kupercaya

Our time has come
Waktu kita tlah tiba

We're not two people
Kita tak lagi dua orang

Now we are one
Kini kita satu

Ya you're second to none
Kau satu-satunya, tak ada yang lain

Forever - we will be
Selamanya - kita kan

Together - a family
Bersama - sebuah keluarga

The more I get to know ya
Semakin aku mengenalmu

Nothin' can compare
Tak ada bandingannya

With all of my heart
Dengan sepenuh hatiku

Ya know I'll always be right there
Kau tahu aku kan selalu ada

Forever - we will be
Selamanya - kita kan

Together - just you and me
Bersama - hanya kau dan aku

The more I get to know ya
Semakin aku mengenalmu

The more I really care
Semakin aku sayang

With all of my heart
Dengan sepenuh hatiku

Ya know I'll always be...
Kau tahu aku kan selalu...

 
Ya know I really love ya
Kau tahu aku sungguh mencintaimu

Ya nothin' can compare
Kau tiada bandingannya

For all of my life
Seumur hidupku

Ya know I'll always be...right there
Kau tahu aku kan selalu... ada

Labels: Bryan Adams, I, Translation

Thanks for reading I'll Always Be Right There | Bryan Adams. Please share...!

5 comments on I'll Always Be Right There | Bryan Adams

Back To Top