-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

Girlfriend | Avril Lavigne

CHORUS
Hey, hey, you, you
Hei, kamu
I don't like your girlfriend
Aku tak suka pacarmu
No way, no way
Sungguh tak suka
I think you need a new one
Kupikir kau butuh pacar baru
Hey, hey, you, you
Hei, kamu
I could be your girlfriend
Aku bisa jadi pacarmu
Hey, hey, you, you
Hei, kamu
I know that you like me
Aku tahu kau menyukaiku
No way, no way
Sungguh tidak
No, it's not a secret
Ini bukan rahasia
Hey, hey, you, you
Hei, kamu
I want to be your girlfriend
Aku ingin jadi pacarmu

You're so fine, I want you mine, you're so delicious
Kau sungguh baik, aku ingin kau jadi milikku, kau sungguh jenaka
I think about you all the time, you're so addictive
Aku terpikir tentangmu setiap saat, kau sungguh membuat kecanduan
Don't you know what I can do to make you feel alright
Tak tahukah kau apa yang bisa kulakukan untuk membuatmu senang
(Alright, alright, alright)

Don't pretend, I think you know I'm damn precious
Jangan pura-pura, kukira kau tahu aku sungguh berharga
And hell yeah, I'm the mother fucking princess
Dan memang, aku seorang putri
I can tell you like me too and you know I'm right
Aku tahu kau juga menyukaiku dan kau tahu aku benar
(I'm right, I'm right, I'm right)

PRE-CHORUS
She's like so whatever
Dia sungguh tak jelas
You could do so much better
Kau bisa dapat yang jauh lebih baik
I think we should get together now
Kukira kita harus bersatu sekarang juga
And that's what everyone's talking about
Dan itulah yang dibicarakan semua orang

CHORUS

I can see the way, I see the way you look at me
Aku bisa melihat caramu memandangku
And even when you look away I know you think of me
Dan saat kau berpaling pun aku tahu kau memikirkanku
I know you talk about me all the time again and again
Aku tahu kau selalu membicarakanku
(Again and again and again and again)

So come over here and tell me what I wanna hear
Jadi datanglah dan katakan padaku apa yang ingin kudengar
Better yet, make your girlfriend disappear
Lebih baik lagi, tinggalkanlah pacarmu
I don't wanna hear you say her name ever again
Tak ingin kudengar kau sebut namanya lagi
(And again and again and again)

Because
Karena

PRE-CHORUS
CHORUS

(2x)
(Uh)
In a second you'll be wrapped around my finger
Dalam sekejap kau kan jatuh hati padaku
Cause I can, 'cause I can do it better
Karena aku bisa lebih baik
There's no other, so when's it gonna sink in
Tak ada yang lain, jadi kapan hubunganmu akan berakhir
She's so stupid, what the hell were you thinking?
Dia sungguh tolol, apa yang kaupikirkan

CHORUS (2x)

Hey, hey!

Labels: Avril Lavigne, G, Translation

Thanks for reading Girlfriend | Avril Lavigne. Please share...!

6 comments on Girlfriend | Avril Lavigne

Back To Top