-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

There's Nothing Holding Me Back | Shawn Mendes

Terjemahan Lirik Lagu There's Nothing Holdin' Me Back - Shawn Mendes

I wanna follow where she goes
Ingin kuikuti kemanapun dia pergi

I think about her and she knows it
Aku memikirkannya dan dia tahu

I wanna let her take control
Ingin kubiarkan dia memegang kendali

'Cause every time that she gets close, yeah
Karena tiap kali dia mendekat, yeah

She pulls me in enough to keep me guessing, mmm
Dia menarikku begitu dekat hingga aku hanya bisa menebak, mmm

And maybe I should stop and start confessing
Dan mungkin aku harus berhenti dan mulai mengakui

Confessing, yeah
Mengakui, yeah

III
Oh, I've been shaking
Oh, aku menggigil

I love it when you go crazy
Aku suka saat kau menggila

You take all my inhibitions
Kau lepas semua kekangku

Baby, there's nothing holdin' me back
Kasih, tak ada yang menghalangiku

IV
You take me places that tear up my reputation
Kau membawaku ke tempat-tempat yang meluluhlantakkan reputasiku

Manipulate my decisions
Memanipulasi keputusanku

Baby, there's nothing holdin' me back
Kasih, tak ada yang menghalangiku

There's nothing holdin' me back
Tak ada yang menghalangiku

There's nothing holdin' me back
Tak ada yang menghalangiku

She says that she's never afraid
Dia bilang tak pernah takut

Just picture everybody naked
Bayangkan saja semua orang telanjang

She really doesn't like to wait
Dia benar-benar tak suka menunggu

Not really into hesitation
Apalagi ragu-ragu

Pulls me in enough to keep me guessing, whoa
Menarikku begitu dekat hingga aku hanya bisa menebak, whoa

And maybe I should stop and start confessing
Dan mungkin aku harus berhenti dan mulai mengakui

Confessing, yeah
Mengakui, yeah

Back to III, IV

There's nothing holdin' me back
Tak ada yang menghalangiku

'Cause if we lost our minds
Karena jika kita hilang akal

And we took it way too far
Dan kita bertindak terlalu jauh

I know we'd be alright,
Aku tahu kita kan baik-baik saja

Know we would be alright
Kutahu kita kan baik-baik saja

If you were by my side
Andai kau ada di sisiku

And we stumbled in the dark
Dan kita tersandung dalam gelap

I know we'd be alright
Aku tahu kita kan baik-baik saja

I know we would be alright
Aku tahu kita kan baik-baik saja

'Cause if we lost our minds
Karena jika kita hilang akal

And we took it way too far
Dan kita bertindak terlalu jauh

I know we'd be alright,
Aku tahu kita kan baik-baik saja

Know we would be alright
Kutahu kita kan baik-baik saja

If you were by my side
Andai kau ada di sisiku

And we stumbled in the dark
Dan kita tersandung dalam gelap

I know we'd be alright
Aku tahu kita kan baik-baik saja

I know we would be alright
Aku tahu kita kan baik-baik saja

Back to III, IV

There's nothing holdin' me back
Tak ada yang menghalangiku

I feel so free
Aku merasa benar-benar merdeka

When you're with me
Saat kau bersamaku

Baby
Kasih

Baby, there's nothing holdin' me back
Kasih, tak ada yang menghalangiku

Labels: Shawn Mendes, T, Translation

Thanks for reading There's Nothing Holding Me Back | Shawn Mendes. Please share...!

3 comments on There's Nothing Holding Me Back | Shawn Mendes

Back To Top