-->

Terjemah-Lirik-Lagu-Barat.Blogspot.Com - Tempatnya Arti Lirik Lagu dan Terjemahan Lirik Lagu Barat

I'm In Love With You | The 1975

Heartbeat is coming in so strong
Jantungku berdegup kencang

Oh, if you don't stop, I'm gonna need a second one
Oh, jika kau tak berhenti, aku akan butuh jantung baru


Oh, there's something I've been meaning to
Oh, ada hal yang benar-benar ingin

Say to you, baby (Hold that thought)
Kukatakan padamu, kasih (Ingatlah)

Yeah, there's something I've been meaning to
Yeah, ada hal yang benar-benar ingin

Say to you, baby, but I just can't do it
Kukatakan padamu, kasih, tapi aku tak bisa mengatakannya

What a call, moving in
Sungguh hajat yang mengganggu

I feel like I can loosen my lips (Come on so strong)
Rasanya aku bisa banyak bicara

I can summarise it for you
Aku bisa merangkumnya untukmu

It's simple and it goes like this
Sederhana saja, begini


I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu


I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu


She's got her broadsheet
Dia memegang kertas besar

Reading down the list of the going wrongs (Yeah, yeah, yeah)
Membaca daftar apa saja yang salah

I'm getting no sleep
Aku tak bisa tidur

Tossing and turning all night long
Gelisah sepanjang malam


Oh, there's somewhere I've been meaning to
Oh, ada tempat dimana aku ingin

Take the conversation (Hold that thought)
Berbincang denganmu (ingatlah)

Yeah, there's somewhere I've been meaning to
Yeah, ada tempat dimana aku ingin

Take the conversation, but I just can't do it
Berbincang denganmu, tapi tak bisa kulakukan

You show me your black girl thing
Kau tunjukkan padaku persoalan gadis berkulit hitam

Pretending that I know what it is (I wasn't listening)
Aku pura-pura paham (padahal aku tak mendengarkan)

I apologise, you meet my eyes
Aku minta maaf, mata kita bertemu

Yeah, it's simple and it goes like this
Yeah, sederhana saja, begini


I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu


I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

Yeah, I'm in love with you
Yeah, aku jatuh cinta padamu


Yeah, I got it! I found it!
Yeah, kudapatkan! Kutemukan!

I've just gotta keep it
Aku harus menyimpannya

"Don't fuck it, you muppet!"
"Jangna bikin kacau, tolol!"

It's not that deep
Tak sedalam itu

Well, I've been counting my blessings
Yeah, aku sudah menghitung anugerahku

Thinking this through just like, "1, 2, yeah, I'm in love with you!"
Memikirkannya dalam-dalam seperti, "1,2, yeah, aku jatuh cinta padamu!"


I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu


I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

I'm in love with you
Aku jatuh cinta padamu

Labels: I, The 1975, Translation

Thanks for reading I'm In Love With You | The 1975. Please share...!

0 Komentar untuk "I'm In Love With You | The 1975"

Back To Top